Už od po?átku šedesátých let, kdy Bob Dylan ovlivnil pr?b?h folkového revivalu písn?mi jako Blowin’ In The Wind, byl jedním z nejlepších autor? nové éry, um?lcem, jehož skladby zachytily ducha doby a upoutaly p?edstavivost milion? lidí.
Už od po?átku šedesátých let, kdy Bob Dylan ovlivnil pr?b?h folkového revivalu písn?mi jako Blowin’ In The Wind, byl jedním z nejlepších autor? nové éry, um?lcem, jehož skladby zachytily ducha doby a upoutaly p?edstavivost milion? lidí.
Slunce je zlatou skobou na obloze přibitý,
pod sluncem sedlo kožený,
pod sedlem kůň, pod koněm moje boty rozbitý
a starý ruce sedřený.
Koukli jsme se do skladu a našli pro Vás klávesy pro volné chvíle a jelikož jich nemáme ve skladu mnoho, dali jsme na ně jarní slevu, aby mohly potěšit vaše duše prakticky ihned.
Digitální polyfonní keyboard se 61 standardními dynamickými klávesami a LCD podsvíceným displejem. Obsahuje výukovou funkci One Key a Follow me. Umožňuje programování rytmů, volbu automatického doprovodu (jedním prstem - funkce Single finger chord, nebo více prsty - funkce Fingered).
Nové dvojCD Ireny a Vojtěcha Havlových obsahuje dvě CD, jednak nové album Smyčcem a dále na druhém CD nahrávku z roku 1990 Háta H. Nové CD Smyčcem z roku 2010 nabízí skladby Havlových pro 2, 4, 6 a 18 viol da gamba.
Nejprodávanější capodastr v evropě od fy. Dunlop v nabídce Countryonu
Trigger capos
Praktický, jednoduchý, odolný, vy ho ještě nemáte?
www.countryon.cz - tam se podívejte a navštivte nás.
James Harries, rodák z Manchesteru žije a tvoří řadu let v České republice, kromě pilného koncertování a nahrávání ho řada lidí může znát jako autora hudby k filmů (Snowborďáci, Lidice aj.) Šesté solové album skladatele, zpěváka a kytaristy Jamese Harriese se natáčelo v Californii v gospelovém kostele Plymouth Church of Jazz & Justice v Oaklandu.
Neprávem trochu opomíjené první album Zuzany Homolové a studiové skupiny Dobrá úroda vyšlo v přelomovém roce 1989, a bylo tak odsunuto vydavatelskou explozí z archivů a zakázaných děl. Album Čas odchádza z domu vzniklo ve studiu Vladimíra Merty, jenž spolu s Janem Hrubým výrazně ovlivnil i zvuk nahrávky.