Tak dneska František Nedvěd ml. a Ve svých písních žiješ dál,  a příště se podívám na Mr. Country Petra Kocmana.

Zatímco bratři Jan ml., i Vojta natáčejí CD s trampskými písněmi, František Nedvěd se soustředil na svoje verze písní, které známe i z podání jeho otce, tedy vesměs na cover verze cover verzí. Ale nic proti tomu, Franta vždycky spíše inklinoval k country, a často i k country relativně moderní. Nesnažil se tátu kopírovat ani ve zpěvu či v aranžích, do skladeb dal něco ze sebe, takže vůbec nebude vadit, pokud toto CD budete mít doma, vedle „původních CD Fr. Nedvěda staršího. František aranže příjemně zmodernizoval, místy pročistil, ty rychlejší dostaly přesnější a výraznější tempo (Co s tím dělat můžu) a vybral dokonce písně, které si moc nepamatuju, například Má žena Julie nebo Klídek. Vcelku překvapivá je česká verze amerického cajdáku Forever and ever , Amen , která v české verzi ožije a  je osvěžující a od předlohy naprosto odlišně pojatá (včetně textu D.Vančury).  Ale aby to nebyly jen cover verze, úplně nakonec dal František vlastní skladbu Jsem jen tvůj, kterou si asi posluchači oblíbí. Je to hezká vzpomínková deska s přidanou hodnotou. A jedna pikantnost na závěr – na bookletu je uvedeno: 12ti strunná kytara, zpěv: František Medvěd :-D

A ePortýr dodává:

CD věnoval otci se vzkazem Díky táto!
Na album Ve svých písních žiješ dál zařadil František Nedvěd ml. 14 písní, které převzal od svého otce. skalní příznivci je nejspíš budou znát. A jestliže máte rádi Františka Nedvěda mladšího, asi se vám budou líbit právě v jeho podání. Jak už to u synů bývá, v některých polohách je synův hlas značně podobný otcovu. A pozor! Poslední, tedy 15. skladba Jsem jen tvůj není coververzí. Tu si František ml. napsal sám… Máte se na co těšit, protože František chystá další nové písničky.